Pravidla pro objednávku předmětů

  1. Objednání - objednání je možné provést prostřednictvím objednávkového formuláře na webu MegaEventu v sekci OBCHOD a dokončením v sekci KOŠÍK.
  2. Potvrzení objednávky - po obdržení objednávky vám bude zaslán e-mail s potvrzením a s pokyny pro provedení úhrady.
  3. Platba - objednané zboží je možné hradit pouze platbou na účet 2801148901/2010 (IBAN CZ2820100000002801148901). Při platbě uvádějte variabilní symbol, který vám bude zaslán při potvrzení objednávky. Platbu je nezbytné provést do 2 týdnů od potvrzení objednávky.
  4. Potvrzení platby -  přijetí vaší platby si můžete zkontrolovat na webu transparentního účtu 2801148901/2010 > TRANSPARENTNÍ ÚČET.
  5. Závaznost objednávky - po provedení úhrady se vaše objednávka stává závaznou.
  6. Doprava - objednané zboží bude k převzetí v době konání eventu 30.9.2019 od 17 do 20 hod, 31.9.2019 od 9 do 20 hod a 1.9.2019 od 9 do 17 hod, a to v prostoru registrace. Pokud zvolíte zaslání poštou, bude zboží odesláno v době od 2.9. do 30.9.2019, cena dopravy včetně balného je v tomto případě uvedena v objednávkovém formuláři.
  7. Katalog předmětů - web obsahuje přehled předmětů včetně jejich popisu a obrázku. Obrázek vystihuje charakter předmětu, který však nemusí do všech detailů odpovídat skutečnosti.