Pravidla pro objednávku předmětů

  1. Objednání - objednání provádíte prostřednictvím objednávkového formuláře v sekci OBCHOD s dokončením pomocí průvodce objednávkou v sekci KOŠÍK.
  2. Potvrzení objednávky - po obdržení objednávky vám bude automaticky zaslán e-mail s potvrzením a s pokyny pro provedení úhrady.
  3. Platba - objednané zboží je možné hradit pouze platbou na účet 2801148901/2010 (IBAN CZ2820100000002801148901, název účtu cas100geo, FIO banka). Při platbě uvádějte variabilní symbol, který vám bude zaslán jako součást potvrzení objednávky. Platbu je nezbytné provést nejpozději do 2 týdnů od potvrzení objednávky.
  4. Potvrzení platby -  přijetí vaší platby si můžete zkontrolovat na webu transparentního účtu 2801148901/2010 > TRANSPARENTNÍ ÚČET. Další potvrzení nezasíláme!
  5. Závaznost objednávky - po provedení úhrady se vaše objednávka stává závaznou. Dále již neposíláme žádné potvrzení, neb doprava a převzetí je popsáno v následujícím bodě.
  6. Převzetí - předpokládáme u většiny objednávek v rámci MegaEventu, že si je převezmete osobně při konání MegaEventu. Pokud vám to ani tak nevyhovuje nebo objednáváte mimo MegaEvent, můžete si zaplatit zaslání a tím aktivovat dopravu - Doprava - objednané zboží bude odesláno do 3 týdnů po připsání platby, výjimku tvoří objednávky obsahující položky týkající se budoucího megaeventu, takové objednávky budou distribuovány po skončení megaeventu. Cena dopravy včetně balného je uvedena v průvodci objednávkou. Pokud objednáváte mimo MegaEvent a zvolíte dopravu "na eventu", pak musíte počkat na nejbližší MegaEvent.
  7. Katalog předmětů - web (OBCHOD) obsahuje přehled předmětů včetně jejich popisu a obrázku. Obrázek vystihuje charakter předmětu, který však nemusí do všech detailů odpovídat skutečnosti. Katalog obsahuje kromě aktuální nabídky pro tento event, rovněž položky zbývající z předchozích megaeventů nebo předměty týkající se dalších akcí, a to včetně registrací či vstupenek na tyto akce.